Close
Onsdag 16. januar 2019 kl. 08:00 - 12:00
Formannskapssalen på rådhuset i Hokksund
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille standplass
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
as
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Standplasser
Close
Onsdag 16. januar 2019 kl. 08:00 - 12:00
Formannskapssalen på rådhuset i Hokksund
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne delta
Fyll inn feltene og send
meld på
Jeg vil gjerne delta
Student? klikk her
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Servering Warning
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Close
Onsdag 16. januar 2019
Formannskapssalen på rådhuset i Hokksund
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille servering
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Kommunen byr på frokost - velkommen!
Kommunen byr på frokost - velkommen!
Onsdag 16. januar 2019 kl. 08:00 - 12:00
Formannskapssalen på rådhuset i Hokksund

Øvre Eiker Næringsråd | Veiledningsseminar - Offentlige anskaffelser

Øvre Eiker kommune inviterer lokale leverandører til veiledningsseminar i hvordan man leverer tilbud til offentlig sektor.

Kommunen byr på frokost - velkommen!

Målgruppe:

Bedrifter i Øvre Eiker Kommune

Påmelding innen: Fredag 21. desember 2018 på e-post til:

kristina.bauhr@ovre-eiker.kommune.no

Kontaktperson:

Innkjøpsansvarlig i Øvre Eiker kommune, Kristina H. Bauhr Mobil: 909 52 601

Samarbeidspartner:

Veiledningsmøtene arrangeres i samarbeid med Øvre Eiker Næringsråd.

 

 

 

Mål:
  • At lokalt næringsliv har tilstrekkelig kunnskap om reglene rundt offentlige anskaffelser dvs. hvordan man leverer tilbud til offentlig sektor.
  • At lokalt næringsliv har tilstrekkelig kunnskap om hvordan man kan bidra i utarbeidelsen av konkurransegrunnlag.
  • At deltakerne får tilstrekkelig kunnskap om hvordan man leverer elektroniske tilbud. Gjennomgang av tilbudsinnlevering i VISMA og i Mercell.
Innhold:
08:00 - 08:30 - Frokost Kommunen ønsker velkommen
08:30 - 10:30 - Gjennomgang av regelverket
10:30 - 11:00 - Markedsdialog, hva er mulig
11:00 - 12:00 - Tilbudsinnlevering i Mercell og VISMA                                  
 
Foreleser:
Ole Henrik Fjeld:   Innkjøpskontoret https://innkjopskontoret.no/om-oss/
Kristina H. Bauhr:  Innkjøpsansvarlig Øvre Eiker kommune