Close
Onsdag 27. september 2017 kl. 17:00 - 19:00
Rekord Bar, Tollbugata 4, 3040 Drammen
Registreringsfrist:
00.00.0000
0
Jeg vil gjerne bestille standplass
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
as
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Standplasser
Close
Onsdag 27. september 2017 kl. 17:00 - 19:00
Rekord Bar, Tollbugata 4, 3040 Drammen
Registreringsfrist:
27.09.2017 15:00
Pris:
GRATIS,-
Jeg vil gjerne delta
Fyll inn feltene og send
meld på
Jeg vil gjerne delta
Student? klikk her
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Servering Warning
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Close
Onsdag 27. september 2017
Rekord Bar, Tollbugata 4, 3040 Drammen
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille servering
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Ønsker du faglig påfyll, og et større nettverk i næringslivet? Da har vi møteplassen for deg!
Ønsker du faglig påfyll, og et større nettverk i næringslivet? Da har vi møteplassen for deg!
Registreringsfristen for påmelding deltagelse er dessverre utløpt
Onsdag 27. september 2017 kl. 17:00 - 19:00
Rekord Bar, Tollbugata 4, 3040 Drammen
Registreringsfrist deltagelse: Fristen har utløpt
Pris deltagelse: GRATIS,-

Gründercafé - Kampen om oppmerksomheten

Godt budskap + lur spredning = god effekt?

Næringsforeningens Gründernettverk inviterer til en hyggelig kveld med faglig og sosialt innhold.

Ønsker du faglig påfyll, og et større nettverk i næringslivet? Da har vi møteplassen for deg!


Enkel servering - Salg av mineralvann, øl og vin


 

Karianne Brauten, prosjektleder/rådgiver TIBE Drammen
  • Dagens medietrender og hvordan disse forandrer seg på kortkort tid.
  • Hva sier du – hvordan sier du det – hvem sier du det til?
  • Hvilke kanaler er det kostnadseffektivt å gjøre seg synlig i?
Bente Wemundstad, redaksjonssjef i Byavisa Drammen
Hva skal til for å fange en avis sin oppmerksomhet via PR, presse, pressemelding og medie uten store midler?