Close
Tirsdag 05. juni kl. 08:00 - 10:00
Comfort Hotel Union Brygge, Grønland 64, 3045 Drammen
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille standplass
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
as
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Standplasser
Close
Tirsdag 05. juni kl. 08:00 - 10:00
Comfort Hotel Union Brygge, Grønland 64, 3045 Drammen
Registreringsfrist:
05.06.2018 06:00
Pris:
490,-
Gratis for medlemmer av it|arena og studenter ved Høgskolen
Jeg vil gjerne delta
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Servering Warning
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Close
Tirsdag 05. juni
Comfort Hotel Union Brygge, Grønland 64, 3045 Drammen
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille servering
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Tirsdag 05. juni kl. 08:00 - 10:00
Comfort Hotel Union Brygge, Grønland 64, 3045 Drammen
Registreringsfrist deltagelse: 05.06.2018 06:00
Pris deltagelse: 490,-
Gratis for medlemmer av it|arena og studenter ved Høgskolen

it|arena: Frokostmøte Digital markedsføring og personvern

Nettverket it|arena inviterer til frokostmøte om spennede og aktuelt tema om digital markedsføring og det nye personvernregelverket GDPR.

Stadig nye avsløringer om personvernskandaler og innføringen av ny personvernsforordning (GDPR) endrer forutsetningene for organisasjoner i Norge som driver med digital markedsføring.

Hva får det egentlig for konsekvenser for oss, og hva er mulig også etter GDPR? 

Hvilke muligheter ligger i digital markedsføring nå og i fremtiden
Thomas Moen, ​markedsfører, influencer, rådgiver, kursholder og foredragsholder
it|arena byr på foredrag av Thomas Moen, en av Norges fremste eksperter på digital markedsføring generelt og markedsføring på Facebook spesielt, som vil fortelle oss om hvilke muligheter som ligger i digital markedsføring nå og i fremtiden. 1. juli 2018 trer GDPR (General Data Protection Regulation) i kraft, og hverdagen kommer til å endres for oss som jobber med digital markedsføring og webkommunikasjon. I dette foredraget får superhotte tips om hvordan du best kan møte utfordringene.

Thomas Moen var en av landets første, kjente bloggere og har over 15 års erfaring med digital merkevarebygging og kommunikasjon. Thomas Moen har bygget opp og solgt selskaper, og ledet team fra to til 55 mennesker. For tiden jobber han som selvstendig rådgiver, kursholder og foredragsholder – og snakker lidenskapelig om kommunikasjon, markedsføring, entrepenørskap, ledelse og digital balanse

 
Deler du data uten at du vet om det?
Jan Morten Andersen, daglig leder, Cookie Information AS
Hvordan kan du enkelt sikre at din hjemmeside tilfredsstiller GDPR? Det er stor sannsynlighet for at du rundhåndet deler persondata om dine kunder med dine konkurrenter. Dette skjer uten din viten og vilje. Synderen er ditt nettsted eller hjemmeside. Med sitt nye GDPR-regelverk tar EU nå tak i blant annet denne problematikken og ansvarliggjør deg som eier av et nettsted. Vi vil vise eksempler om denne problematikken og hvordan du kan få oversikt over deling av persondata fra din hjemmeside.
GDPR - har vi alt på plass?
Per Rune Grønhovd, fagsjef web og seniorkonsulent og Tomas Nærbøe, prosjektleder/rådgiver fra Tibe Drammen
1. juli 2018 blir EUs nye personvernregler (GDPR-forordningen) norsk lov. Kravene til behandling av personopplysninger skjerpes og tydeliggjøres. Dette er den største endringen innen personvernlovgivning i Europa på over 20 år, ifølge Datatilsynets nettsider (Personvernforordningen vedtatt i EU).

Per Rune og Tomas fra Tibe dobbeltsjekker i denne sesjonen med deg og din bedrift om du har alt på plass og ikke har glemt noe? Det er faktisk en del ting vi vet i dag som vi ikke viste ved årsskiftet.